Wilt u na de verhuring geen zorgen hebben en ziet u het verhuren van een woning echt als box 3 inkomen? Zorg dan dat u het beheer uit handen geeft zodat dit ook box 3 inkomsten blijven.

Hieronder kunt u terug vinden welke werkzaamheden wij na de ondertekening van de huurovereenkomst leveren zodat u geen zorgen heeft:

Volledige transparantie

U heeft toegang tot uw dossiers, financiële gegevens, huurcontracten en notities. Door middel van uw eigen inlogcodes kunt u van uw woning(en) en huurder(s) alle gegevens digitaal inzien.

Derdengelden rekening

Kies ervoor om de huur over te laten maken op onze derden gelden rekening of op uw eigen rekening, wij kunnen hiervan dan de gegevens koppelen aan ons beheer systeem. Indien u meer dan 30 verhuurde eenheden heeft kunnen wij een rekening voor u openen waar u volledig toegang tot heeft.

Leegstand

Bij ons zal u geen leegstand hebben, doordat de verhuur intern wordt opgepakt is deze stap snel en efficiënt wat leegstand doet te voorkomen.

Oplevering woning

Een woning moet goed worden opgevoerd, voor onze beheer klanten voeren wij dan ook een pre inspectie uit om vooraf bij huurder(s) aan te geven wat eventueel verrekend zal worden met hun waarborgsom. Dit voorkomt onnodige discussie achteraf en zorgt voor een snelle afhandeling voor huurder en belegger.

Standaard binnen ons pakket verzorgen wij de volgende diensten:

Administratief beheer

  • Huurfacturen aan huurders verzenden, zowel met als zonder BTW
  • Incasseren van huren en bijkomende financiële afhandeling verzorgen
  • Periodieke administratieve huurafrekening aan eigenaar verzorgen
  • Bewaken van betalingen en huurachterstanden
  • Verzorgen van aanmaningen en een volledig incassotraject tot en met de inschakeling van gerechtsdeurwaarder
  • Verrichten van betalingen met toestemming van verhuurder
  • Verzorgen van huurverhogingen en bijbehorende schriftelijke kennisgevingen hiervan
  • Administreren en verrekenen van voorschotten en kosten van diensten en service aangelegenheden alsmede gemeentelijke belastingen en heffingen doorbelasten aan huurder

Technisch beheer

  • Verrichten van inspectie bij mutatie en inspectierapporten opstellen
  • Verrichten van inspectie bij klachten
  • Verrichten van periodieke en preventieve inspecties indien gewenst
  • Afhandeling klachtenonderhoud
  • Uitbrengen onderhoudsvoorstellen
  • Offerte aanvraag, opdrachtverstrekking en controle op uitvoering onderhoud
  • Controle ingediende nota’s
  • Verzorgen opleveringen en garantieverplichtingen indien aanwezig
  • Afsluiten en marktconform houden onderhoudscontracten
  • Toezicht op goede naleving onderhoudscontracten
  • Verhelpen technische storingen
  • Coördineren onderhoudsopdrachten

Vul het contactformulier in of neem telefonisch contact met ons op. Na een korte inventarisatie kunnen wij u adviseren over de juiste aanpak voor uw woning(en).

Inventariserend gesprek?

Tel nr: +31(0)70 219 27 00 of e-mail:    info@070wonen.nl   +31(0)70 219 27 00   info@070wonen.nl

Wilt u liever dat wij contact met u opnemen? Laat dan uw gegevens achter en we bellen of mailen u zo snel mogelijk terug.